Morgondryck Postat 10 februari, 2013 av Bisa Sitter på Starbucks med sis. Världens godaste mocka, kan det bli bättre? Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
Hur kan Du och lillasyrran vara så vackra där ni sitter och fikar? Stor kram från stolt Oma.