Håller tummarna Postat 11 februari, 201311 februari, 2013 av Bisa Bro gör halk-körprov idag. Håller tummarna, verkligen! Hade varit sjukt skönt med en brosh som har körkort till sommaren :)))) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X