Underbara Postat 13 februari, 201313 februari, 2013 av Bisa Är med finaste vännerna. Började på NK och drog sedan till Hard Rock Café. Sedan hamnade vi i pulkabacken och isbanan. Kommer bli awsoooooome natt :))) Willie, Linn, Julia, Philip, bästa Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X