Till huvudstaden Postat 2 mars, 20132 mars, 2013 av Bisa Sitter på tåget till Stockholm för att till störst del shoppa, men också glida runt lite! 🙂 Kommer hem ikväll igen, pusshajj Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X