Bästabästabästa! Har drömvännerna, drömvädret, drömkillen och allt är bara perfekt!
Dagen har varit superbt bra. Hade chill dag i skolan med solning och film, sedan jobba och nu pw i det underbara vädret. Finna ingenting att klaga på, I’m living the dream (L)
Fick denna bilden skickade till mig från Niclas. Tagna från taket på stadsbiblioteket 🙂
