Throwback Postat 18 mars, 2013 av Bisa Avskyr att äta glass på vintern (eller ja, de kalla 10 månaderna). Glass ska endast ätas på sommaren. 2 juli, 2012 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
Oma kan inte heller tänka sig glass denna iskalla och blåsiga dag. Sköt om Dig. Varm kram från Oma.