Över en kaffe

Känslan när man hinner från centralen till NK, sedan tillbaks till Drottningtorget, med en kaffe i handen, på 12 minuter.

Spenderade eftermiddagen med finaste vännen 🙂 Inte träffat henne på 7/8 månader så det var verkligen tid för det! Vi tog en fika på le pain och bara pratade bort tiden. Och jaaa, för er som undrar är lpf mitt andra hem.

Jacka – Gant // Skor – Gant // Tröja – Gant // Halsduk – Missoni // Väska – Ordning&Reda

20130327-202506.jpg

20130327-202520.jpg