Så bra Postat 3 april, 20133 april, 2013 av Bisa Sitter på bussen till Philip nu och har precis avslutat en middag på Bamboo. Kommer återigen bli en bra natt, haha, lite färre vänner bara. Lovet är så chill, nästan för bra. Tussilago, min soulmate (L) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X