Vad har vi dragit för lärdom av dagen? Jo, oavsett hur sårad och arg man känner sig, så finns det alltid någon som bryr sig. I mitt fall, är det väldigt många :heart:
Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt. För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti
