Värsta som finns

Värsta som finns är när folk blir tillsammans. Inte själva att de blir det, utan allt runtomkring. Att de måste vara med varandra hela tiden och blir det där pensionärs-paret som hellre sitter inne och kollar på film än åker in till stan för att träffa vänner. Det är värt att fundera över vem du faktiskt kommer söka stöd hos när killen/tjejen har försvunnit. Ett tips till er i förhållande som glömmer bort alla runtomkring er. 

tumblr_mk57gyfeUA1s0uckko1_500_large