Finns bara en riktning – Stockholm Postat 8 maj, 20138 maj, 2013 av Bisa Sitter på tåget till huvudstaden och ska snart vara framme. Hört att det ska bli 17 grader i skuggan?? Nästan lika gött som det var igår. Termometern visade 19 och jag fick ränder, stolt, Hoppas ni har en bra dag, för det ska jag ha 🙂 Rl keps Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X