Kungsträdgården

Kändes som det var måndag när jag vaknade imorse, haha, gött att det är tgif. Har haft det jättehärligt i Stockholm! Så bra väder, runt 20 grader och en så bra konsert. Galet nöjd.

Vi var bl.a. i Kungsträdgården och shieet så mycket folk, lol. Det var jättefint att se de japanska körbärsträden 🙂

20130510-125039.jpg

20130510-125049.jpg

20130510-125109.jpg