Ok. Bara jag och Jennifer som kan gå vilse på idrotten. Haha dock gick vi inte vilse, men vi gick fel. Aja, vi hittade till skolan och nu är allt bra 😉
Dagen och helgen har flutit på bra. Var mest med Jonte-bror i helgen, bestieeee och idag gick jag med Linnéa till stan. xoxo

