Ingen vanlig dag idag Postat 18 maj, 201318 maj, 2013 av Bisa Det blev en galet bra dag idag. Bästis kom till mig så var vi med lite annat folk och vi badade i havet… 13 grader, haha. Kan inte säga annat än att det var svalkande. Aja, har det så himla bra med världens skönaste människor. Pusshajj Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X