Har haft en så himla bra födelsedag med både vänner och familj. Fick otroligt fina presenter, gulliga sms och många gose kramar 🙂
Spenderade dagen på Liseberg i ett perfekt väder. Inte så mycket folk, korta kötider och gooood mat!
Shorts – Cheap Monday // Bälte – Burberry // Shades – Rayban // Halsband – Lars Wallin
