Nationaldagen Postat 6 juni, 2013 av Bisa 2.3 mil på cykel – nu är vi hemma. Hur skön nationaldag är det inte? Allt känns så gött och morgondagen kommer säkert bli perfa! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X