Näst sista kvällen Postat 10 juni, 2013 av Bisa Imorgon går vi alla ut, nästan. Sista kvällen i nian. Nu gör vi detta riktigt bra! Kommer sakna er Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X