Torsdag

Har ont i halsen, nyser hela tiden och är roligt förkyld. Har bunkrat upp med filmer och godis i hoppet om att må mycket bättre imorgon då jag ska på konsert. Kan säga att jag mår bättre nu än vad jag gjorde för en timma sedan för mamma kom hem med en påse från Firren 🙂

Träffade några klasskompisar idag för lunch och fika. Kul att jag har saknat dem trots att vi gick ut i tisdags,haha

20130613-213011.jpg