Tack Ida Sjöstedt Postat 18 juni, 2013 av Bisa Hade på avslutningen på mig en jättefin klänning, signad Ida Sjöstedt S/S13. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X