Midsommar Postat 21 juni, 2013 av Bisa Har inga speciella bilder från förra årets midsommar. Kommer mest ihåg att det var dåligt väder och att jag under dagarna var med kompisar 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X