5/7-13 Postat 5 juli, 2013 av Bisa Jag har ett så bra sommarlov och om nästan exakt en vecka kommer bästa vännen. Orkar inte vad vi kommer få det bra! Ska bara käka klart och sedan drar jag nog ut på longboarden ett tag. Hoppas att ni har det helt perfekt med 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X