TBT Postat 25 juli, 201326 juli, 2013 av Bisa Dansen. Jag har inte haft ett enda danspass sedan maj. I höst vet jag inte hur det blir, om jag har tid och så, men jag vill så gärna bli bättre. Jag vill få en bättre teknik och bli en bättre dansare. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X