Tonight we have left the world behind

Oj vilken kväll. Många blandade känslor. Den här veckan har gått så galet snabbt och det suger att alla bästa åker hem imorgon/söndag.

I alla fall, kom hem för en stund sedan efter att ha spenderat kvällen med jättegoa människor! Vi drog runt en hel del, tog nattdopp och gick in deep (lol nej). Har haft en jättebra ”sista” kväll och jag längtar inte tills imorgon. Det kommer bli känslosamt….

20130727-014730.jpg