Nighty Postat 28 juli, 2013 av Bisa Kom in för en stund sedan efter att ha spenderat en sista kväll med alla. Hela dagen har varit depp, haha, men ändå så rolig. Godnatt Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X