Smyg Postat 31 juli, 2013 av Bisa Är på väg till Halmstad nu för att strosa runt och bara komma bort ett tag från huset. Är tillbaka ikväll, då får ni bättre bilder :* Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X