@ Klädesholmen Postat 5 augusti, 2013 av Bisa Är ute på båten med familjen, riktigt mysigt faktiskt! Vi har precis kommit fram till Klädesholmen, hunnit ta dagens outfit och käkar just nu lunch 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X