Fick för några dagar sedan HM’s A/W 13 katalog i brevlådan och såg genast att den tröja hade inspirerats av Kenzo. Jag har länge suckat efter originalitet, men valt att inte köpa den. Den borde komma upp på Schuttis rean snart eftersom den är från förra säsongen.
