#instabild Postat 8 augusti, 2013 av Bisa Har tre väggar kvar och kommer verkligen inte bli klar idag. Ska åka till Linnéa om några timmar för att handla inför kvällen då det blir grillfest 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X