Var igår och idag i en kompis sommarstuga och hade grillfest. Vi hade det jättemysigt! Vi körde 7-kamp (som jag och Karl dessutom vann), sköt luftgevär, grillade, pratade och badade. Ett toppendygn måste jag säga och det var verkligen jättekul att träffa alla igen 🙂





