På fiket Postat 14 augusti, 2013 av Bisa Sitter på ett fik just nu med två killar från klassen 🙂 Verkligen gött att träffa dem igen! Framförallt den ena då han har varit bortrest sedan skolavslutning. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X