När jag var hos frissan idag fixade hon till en dounat till mig. Tyckte det blev så snyggt, för det är knapp på den om ni förstår haha, så den passar just mitt typ av hår (tjockt, långt) väldigt bra! Har lånat hem den så jag ska försöka själv någon dag 🙂
