Hemma nu Postat 16 augusti, 2013 av Bisa Kom precis hem från en helt OK konsert. Riktigt segt med dåligt väder, men hon levererade verkligen 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X