Gårdagens DC Postat 17 augusti, 2013 av Bisa Det här hade jag på mig igår på konserten. Det bästa att ha på en konsert är ändå Converse. Fattar inte hur vissa klarar av att stå i klackar, haha, måste vara det jobbigaste. Levis // Tröja – Gant // Jacka – Helly Hansen // Converse // Longchamp Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X