Myskväll Postat 18 augusti, 2013 av Bisa Har chillat i soffan sedan 18 med en massa filmer och godis. Såg bla The Host – sjukt sevärd, bästa scfi jag har sett – och Going the distance. Behövde verkligen en dag och kväll hemma! Godnatt vänner Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X