First day Postat 22 augusti, 2013 av Bisa Sitter i sängen, ganska nöjd men väldigt trött då jag idag klarade min första gymnasiedag. Alla känns jättegoa, bra lokaler och allt klickar. Ska bli kul att få komma dit imorgon igen! Puss, hoppas ni har haft det lika bra Pic from: Weheartit Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X