Jag hade en jättebra skoldag idag och vi slutade lite tidigare tillochmed. Efter skolan drog jag och några tjejer till Starbucks för att ta en kaffe, sedan mötte jag upp Tuss och det blev donken. Kan säga att donken var dagens bästa val 😉 Ska bli jättekul att komma tillbaka till skolan på måndag för alla tjejer är supergoa!

