Breakdancers Postat 26 augusti, 2013 av Bisa Efter skolan mötte jag upp Tuss och vi drog mest bara runt. Galet fint väder var det och vi stötte på några gatudansare som var såååå grymma. Om man ska klassa dansare, så är det de som dansar på gatan som är bäst! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X