tired Postat 28 augusti, 201328 augusti, 2013 av Bisa Jag är galet trött. Från igår till idag var klassen+en till klass och tältade i Partille. Det var verkligen mysigt, bara att man är utmattad nu efteråt. Gött att lära känna flera personer och allt med klassen känns jättebra! xo Bilder från igår Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X