Heyyy
Jag ska in till stan om en stund för att möta upp några från min klass och käka+gå på bio med dem. Idag är vädret inte på topp men allt känns superbra ändå!! På söndag börjar träningen igen och jag längtar verkligen ihjäl mig. Känns verkligen skönt att komma in i gamla vanor igen, förutom idag då eftersom vi är lediga, hehe.
