För längesen Postat 31 augusti, 2013 av Bisa Kommer ihåg hur nöjd jag och Elvira var med den här bilden. Det var, och är, den bästa bilden vi någonsin har tagit. April, 2012. © bisas.se Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X