Spenderade eftermiddagen på det här jättemysiga cafét som ligger på Linnégatan. Känns verkligen som jag kommer bli stammis här! Jag har också hört att deras frukostbuffé ska vara jättegod och prisvärd. Absolut Göteborgs mysigaste café, även deras utetservering är perfekt!



