Rast Postat 6 september, 2013 av Bisa Fint väder, underbar fredag och superbra vänner. Livet leker verkligen 🙂 Efter skolan ska jag dra in till stan med Hanna och ikväll får vi se vad som händer. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X