Sunday not funday

Hatar söndagar. Framförallt den här söndagen 🙁 Mår verkligen inte bra så jag har legat i min säng hela dagen och kollat på filmer, lyssnar på olika pods och pluggat lite. Var tvungen att ställa in träningen idag med, vilket inte alls händer ofta. När jag ställer in mår jag verkligen inte bra haha. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon och kan vara med på träningen då i alla fall, galet tråkigt att missa första klasserna 🙁 Skärmavbild 2013-08-29 kl. 10.30.29.png