Klagar inte Postat 12 november, 2013 av Bisa Dansade flera timmar igår, samma idag och hela nästa vecka. Roligare än så har jag faktiskt inte på vardagarna:)) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X