Hola. Idag vaknade jag och några kompisar upp hos Nicklas runt 13 tiden. Vi åt en snabb frulle, pratade en stund och sen drog jag mig hemåt. Igår var super, men berättar mer om det senare. Nu på kvällen var jag med mina två hjärtan, spelade gta och bara chillade. Myyys.
