Lunch Postat 2 januari, 2014 av Bisa At the moment är jag på väg till stan där jag ska ta en lunch med Amanda, hennes syster och efterlängtade Line som jag inte har träffat sedan augusti. Bilder från brunchen, 31/12, som vi käkade på Le Petit. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X