Idag har jag verkligen varit under isen. Jag har inte orkat någonting, mått dåligt och haft lite panik över skolan. Just nu vill jag bara somna bort från allting och hoppas att morgondagen blir bättre. Planen för imorgon är att jag ska träffa Tuss och ha myskväll hemma hos henne!
_____________
Häromdagen träffade jag Line och några andra kompisar inne i stan för lunch. Det var så mysigt och det fanns mycket att prata om, eftersom vi inte har träffats sedan augusti. Vi kollade jätte snabbt på rean på Fiorucci och Yokoyap. Såg att YY hade ställt paljett Uggsen på rea, typ 50%, värt för den som vill ha dem! 