Två dagar

Hola.

Igår mötte jag upp Tuss på eftermiddagen för att äta middag med henne. Vi gick till Le Pain Avenyn, vårt favoritställe, big times! Sedan kom hon på att hon inte hade några nycklar så vi fick åka till Borås och hämta dem, sedan hem till henne igen. Det bästa med Borås är bussen hem. Tillslut kom vi fram till henne, gjorde våfflor och hade det jättenysigt.

Dagens planer är att jag ska åka in till stan med mami, ta en fika och sedan gå till nk för att kolla på rean. Tänk att det redan är söndag… Sjukaste.

20140105-102459.jpg

20140105-102506.jpg