En vecka kvar

Idag var inte alls bra och det mesta berodde på inställda planer och sämsta vädret någonsin. Jag hoppas att imorgon blir bättre då jag ska äntligen ska träna balett igen. Det var ett bra tag sedan jag hade på mig tåskorna, men jag antar att det kommer gå bra ändå! Mest av allt taggar jag söndag då jag ska ha en chilldag med mina två hjärtan, Amanda och Hanna. Vi ska planera lite inför alla hjärtans dag, men mest av allt bara ha det supermysigt. Vad ska ni göra den 14e? Jag tycker inte det är en så stor dag, oavsett om man har pojkvän eller inte, men det kan alltid vara lite kul att göra något extra. Man kan absolut gå på bio och se någon bra film med en mysig person, gå ut och äta eller ha någon fin middag hemma med ett stort kompisgäng? Vi tänkte nog köra på middag, men vi får se!

Jag och Tuss.
20140208-001544.jpg