Jag kom nyss hem från skolan. Trots att det är onsdag har jag varit där större delen av dagen:/ Jag och Fredrik gick även en långlång promenad från skolan som ligger på Eriksberg till centralen, via Lindholmen där vi gick runt en stund. Vi hade massa att prata om så det var verkligen perfekt! Dock blöder mina fötter just nu känns det som eftersom jag har Converse, haha sämsta någonsin….
